Tłumacz języka migowego w urzędzie pracy
Osoby niesłyszące mogą dostać pomoc tłumacza w urzędzie w Dzierżoniowie.
Musisz zgłosić taką potrzebę wcześniej.
Zrób to co najmniej 3 dni robocze przed wizytą.
Wybierz jeden sposób kontaktu z listy poniżej.
Jak możesz wysłać zgłoszenie:
- Napisz e-mail na adres sekretariat@dzierzoniow.praca.gov.pl
- Wyślij faks pod numer 74 831 23 47.
- Idź osobiście do Informacji w urzędzie.
- Poproś kogoś o pomoc w zaniesieniu wniosku.
- Poproś kogoś o wykonanie telefonu pod numer 74 831 19 92.
Informacje przez internet
Możesz też skorzystać z usługi Zielona Linia.
Tam porozmawiasz z konsultantem przez wideo w języku migowym.
Wejdź na stronę internetową Zielonej Linii.







