Przedmiot działalności Powiatowego Urzędu Pracy w Dzierżoniowie

Kim jesteśmy?

Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie pomaga osobom w sprawach związanych z pracą.

Urząd:

  • pomaga znaleźć pracę,
  • pomaga zdobyć nowe umiejętności,
  • wspiera osoby bezrobotne,
  • wspiera pracodawców.

Gdzie jesteśmy?

Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie znajduje się w Rynku pod numerem 27.

Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie znajduje się na parterze i pierwszym piętrze.

To zdjęcie wejścia do budynku od ulicy Krasickiego.

Zdjęcie wejście do urzędu pracy od ulicy Krasickiego

Wejście do urzędu prowadzi do windy.

Winda jest przystosowana do mających problemy w poruszaniu się.

Urząd znajduje się blisko Rynku.

Na Rynku są miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

Parkowanie na tych miejscach jest bezpłatne.

Miejsca te mają specjalne znaki.

Dla kogo jest urząd?

Urząd jest dla:

  • Osób bezrobotnych.
  • Osób szukających pracy.
  • Osób, które chcą się szkolić.
  • Pracodawców.

Co robimy?

Powiatowy Urząd Pracy:

  • Rejestruje osoby bezrobotne.
  • Rejestruje osoby poszukujące pracy.
  • Przyjmuje oferty pracy.
  • Pomaga znaleźć odpowiednią pracę.

Jakiej pomocy udzielamy?

Urząd organizuje i finansuje:

  • Pośrednictwo pracy.
  • Porady zawodowe.
  • Szkolenia.
  • Staże.
  • Prace interwencyjne.
  • Roboty publiczne.

Informacje i wsparcie

Urząd:

  • Informuje o dostępnych formach pomocy.
  • Wyjaśnia zasady otrzymania wsparcia.
  • Pomaga osobom zwalnianym z pracy.
  • Współpracuje z innymi urzędami i instytucjami.

Decyzje i świadczenia

Urząd:

  • Wydaje decyzje administracyjne.
  • Przyznaje status osoby bezrobotnej.
  • Przyznaje zasiłki i inne świadczenia.
  • Realizuje programy z Funduszu Pracy.
  • Realizuje projekty finansowane z Unii Europejskiej.

Jak działamy?

Urząd działa:

  • Zgodnie z prawem.
  • Z myślą o mieszkańcach powiatu.
  • W sposób prosty i zrozumiały.

Chcemy pomagać każdemu w znalezieniu pracy i rozwoju zawodowym.

W jakich godzinach pracuje Urząd Pracy?

Urząd Pracy w Dzierżoniowie jest czynny w następujących godzinach:

  • W poniedziałki, środy i czwartki od 7:30 do 15:30.
  • We wtorki od 7:30 do 16:30.
  • W piątki od 7:30 do 14:30.

Obsługa klientów odbywa się w następujących godzinach:

  • W poniedziałki, środy i czwartki od 7:30 do 14:30,
  • We wtorki od 7:30 do 15:30,
  • W piątki od 7:30 do 13:30.

Jak kontaktować się z pracownikami Urzędu Pracy?

Żeby załatwić sprawę w Urzędzie Pracy, możesz: 

  • Wysłać pismo na adres:
    Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
    Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów.
  • Wysłać pismo na adres e-Doręczeń: AE:PL-78531-34776-IRUTC-20.
  • Przyjść do urzędu i spotkać się z urzędnikiem.
  • Zadzwonić pod numer telefonu: 74 832 03 80.
  • Wysłać faks na nr 74 831 23 47.
  • Napisać e-maila na adres:  sekretariat@dzierzoniow.praca.gov.pl

Gdzie znaleźć więcej informacji?

Bliższe informacje na temat Powiatowego Urzędu Pracy w Dzierżoniowie są na stronach internetowych:

 

Załączniki